İZMİR - Ödemiş İlçe Emniyet Müdürlüğü makamında gerçekleşen görüşmede, ilçede genel güvenlik ve asayişin temini adına yürütülen başarılı çalışmalar ele alındı. Ziyarette, asayişin ve toplumsal huzurun korunmasında kurumlar arası iş birliğinin önemi üzerinde durulurken, gelecekte yapılabilecek ortak çalışmalar hakkında da verimli fikir alışverişinde bulunuldu.
Görüşmenin ardından açıklamalarda bulunan APS HABER İmtiyaz Sahibi Pınar Etci, Ödemiş’in güvenliği için gece gündüz demeden fedakârca çalışan emniyet teşkilatına teşekkürlerini iletti. Etci, "Ödemiş’in huzur ve güvenliğinin temini adına yürütülen çalışmalar ve kurumlar arası iş birlikleri üzerine oldukça verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Gösterdikleri samimi misafirperverlikleri ve Ödemiş’e olan değerli hizmetleri için İlçe Emniyet Müdürümüz Sayın Hasan Özge’ye teşekkür eder, tüm emniyet mensuplarımıza çalışmalarında kolaylıklar dilerim" ifadelerini kullandı.
İlçe Emniyet Müdürü Hasan Özge ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Ödemiş’in huzuru ve güvenliği için tüm kurumlarla ve basın mensuplarıyla koordineli bir şekilde çalışmaya devam edeceklerini belirtti. Ziyaret, iyi dileklerin sunulması ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi. (HABER MERKEZİ)





